Peter Haarman
Manager Bedrijfsvoering
Bij de implementatie van nieuwe logistieke trajecten speelt het projectteam van Ploeger Logistics een primaire rol. Met dit projectteam, samengesteld uit stakeholders van alle betrokken afdelingen, worden nieuwe opdrachten op een zorgvuldige manier geïmplementeerd. Dit team weet tot in detail welke logistieke oplossing het beste bij de behoefte van jouw organisatie past en zet deze oplossing om in procedures. Zo leggen we de basis voor een solide samenwerking.
Blijvende toegevoegde waarde voor onze klanten
Om de logistieke processen na de implementatie te blijven optimaliseren, plannen we bij Ploeger Logistics frequent een operationele en strategische overleggen in met onze opdrachtgevers. Tijdens deze overleggen bespreken we onder andere de performance, prognoses, toekomstige ontwikkelingen en verbeteringsprocessen.Daarnaast bekijken we proactief welke aanbevelingen we in kunnen zetten om de logistiek te verbeteren.
Gedetailleerde registratie
In Harderwijk beschikken wij over een BREEAM outstanding warehouse voor food- en non-foodproducten. Het hart van ons voorraadbeheer is de gedetailleerde registratie van alle goederen in ons warehouse management systeem.